fsb - prosze o wytlumaczenie

Autor: RaV (spamerom_at_mowimy.nie)
Data: Thu 07 Aug 2003 - 02:56:32 MET DST

Hey
Czy mozecie mi wyjasnic raz na zawsze co to jest to FSB i jak to sie "je" ?
W biosie procek mam ustawiony na FSB 100 i mnoznik 9.5 a w windzie w aida32
pokazuje ze jest to 200 x 4.75... komu zatem wierzyc i czemu to sie rozni ?
i drugie pytanie jaki fsb musialby byc ustawiony zeby wykorzystac w pelni
(moze zle sie wyrazilem) moc pamieci 333MHz - zgaduje ze musialoby to byc
166 ale moge sie mylic.
Jesli posiadacie adresy do jakis ciekawych miejsc gdzie moglbym poczytac cos
o tym fsb - bylbym wdzieczny.
Dzieki.

--
Pozdrawiam,