Re: Transport komputera

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 07 Aug 2003 - 00:10:53 MET DST

Luc wrote:
> Mam wrażenie, że podobny temat pojawiał się już na grupie, ale jakoś
> nie mogę się doszukać w google.
> W najbliższych dniach przeprowadzam się praktycznie na dość sporą
> odległość (ponad 400km), zabieram m.in. do samochodu swoje komputery.
> I tu dochodzę do pytania. Czy można prosić o jakieś wskazówki na temat
> transportu, czy lepiej, aby dysk twardy był w pozycji pionowej, jak
> lepiej ustawić całą płytę (radiator lepiej żeby chyba "leżał" na
> procesorze), etc.
> Mam trochę czasu, wolę poświęcić trochę czasu na dobre zapakowanie
> [...]

Radiator najlepiej sciagnij na czas podrozy, a koniecznie musisz to zrobic,
jesli masz jakis duzy wypasiony i miedziany (=ciezki). Ciezki radiator ma to
do siebie, ze ma duza bezwladnosc, wiec pod wplywem wstrzasow moze "urwac"
sie z socketa.....czego skutki moga byc oplakane. Jesli chodzi o dysk to
wydaje mi sie, ze najlepiej jest gdy plaszczyzna ruchu glowicy dysku
polozona jest prostopadle do powierzchni drogi...czyli dysk (obudowa) lezy
na boku. Kompa mozna oczywiscie polozyc na siedzeniu, miekkie podloze to
zawsze pomoze chcociaz troche zlagodzic ewentualny wstrzas

 No i rownie wazna rzecz, jedz spokojnie i uwazaj na dziury, bo z kompem
moze byc zle i z autem tez hehe ;)

--
p.
Solec-Zdroj (zdjecia itp.) ZAPRASZAM=> http://republika.pl/soleczdroj