Re: lepszy Celeron 1700 czy athlon 1700 ??? - doradzcie

Autor: Hannibal (Lukasz33_at_xl.wp.pl)
Data: Wed 06 Aug 2003 - 20:38:33 MET DST

Użytkownik "Pafnucy" <c-b_at_NEIN-FUR-SPAMo2.pl> napisał w wiadomości
> Halo, in news:bgrb4r$j01$1_at_news.onet.pl, Hannibal hat geschrieben:

> Jeśli już wybrałeś to nie będe Ci udowadniał swoich racji bo to nie ma
> sensu. Mogę tylko powiedzieć że z mojej perspektywy, czyli użytkownika
> obu procesorów, wybrałeś źle.

> Jeszcze jedno. Co do temperatury to zapoznaj się z dokumentacją
> Thoroughbred'a bo widzę że żyjesz w błogiej nieświadomości i rozsiewasz
> mity. Celeron Willamete 1.7 może pobierać nawet do ok. 63W, podczas gdy
> Thoroughbred A XP1700+, maksymalnie około 50W.

Pewnie masz racje z tymi watami i wentylatorami, ale faktem jest że
przeciętny celeron mało kiedy nagrzewa się do 40 st, a athlon przy jakim
kolwiek użytkowaniu rzadko kiedy schodzi poniżej tę temperaturę - nie
wyczytałem tego z żadnych bechmarków tylko znam ludzi którzy te procesory
mają.
Oba procesory porównuję przy wentylatorach BOXowych.