Re: lepszy Celeron 1700 czy athlon 1700 ??? - doradzcie

Autor: Pafnucy (c-b_at_NEIN-FUR-SPAMo2.pl)
Data: Wed 06 Aug 2003 - 20:02:58 MET DST

Halo, in news:bgqtb2$iki$1_at_news.polbox.pl, pol98 hat geschrieben:

> a jaka plyte glowna masz??
> albo jaka polecasz, nie zalezy mi na sata jakas do 500 zł ale dobra i
> przedewszystkim stabilna

Moja płyta główna jest prawdę mówiąc już nienajmłodsza. MSI KT2 Combo,
czyli na chipsecie KT266A. Jak ją kupowałem (ok. pół roku temu) to
zależało mi na tym żeby obsługiwała posiadane przez mnie pamięci SDRAM
a właśnie ta płyta ma gniazda pod pamieci SDRAM i pod DDR.

Niedługo po zakupie przesiadłem się jednak na DDR. W tej chwili mam
włozone 512MB DDR.

Co do płyty, wartej polecenia to poczytaj benchmarki. Najlepsze pod
względem wydajności są w tej chwili płyty główne z chipseten nForce.
Ludzie na grupie polecają Epoxa. Bardzo dobre opinie słyszałem też na
temat Asusa, ale cena jego już chyba przekracza 500pln.

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Now playing: Metallica [] Nothing Else Matters