SZUKAM BIOSA DO R9500/9700 128

Autor: KEN (kenik_at_buziaczek.pl)
Data: Wed 06 Aug 2003 - 18:50:44 MET DST

Witam

Szukam biosa do karty ATI RADEON 9500 128 RAM lub 9700 128 RAM w wersjach
nie PRO!!!.

Jeśli ktoś z Was wie skąd zassać oryginale wersje takich biosów,to bym był
wdzięczny i to bardzo.

Niestety producent (ati) nie umieścił biosów na swojej stronie:(((

Mogę też podać procedurę i program do zczytania biosa na dysk bezpośrednio z
karty.

Tyle ,że karta powinna mieć wersję "30" - koniec numeru na górze przy
śledziu no i oczywiście 128 MB RAM umieczczone po obu stronach karty jakby w
literę "L" no i nie być w wersji PRO.

Nowsze Radki 9500 ,9700 128 z innym układem pamięci ("w lini") lub z
końcówką numeru "00" ODPDAJĄ bo nie można ich modyfikować na "wyższe"modele.

Bardzo Was proszę o pomoc bo zkopsałem sobie oryginalny bios do 9500 128 i
teraz załadowałem 9500 64Mb Ram i tyle mi widzi:(

Z góry wielkie dzięki dla dobrych ludków!!!

Pozdrawiam