Re: Procek za cieply? - wylacz kompa (progs)

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 06 Aug 2003 - 14:44:46 MET DST

Negatyw wrote:

> Spiesze wiec z wyjasnieniem: to sciaganie plikow z sieci :))

> ponad czestotliwosc
>
> Zastanow sie, czy P2P sa jedynym znanym Ci przykladem wykorzystania
> komputera...

pewnie nie jest; zgadlem??

> No chyba, ze mi zasponsorujesz kupno drugiego - tylko dla scisle okreslonego
> celu :))))
> Dodatkowo musialbys tez rozwiazac problem metrazu mojego malego mieszkanka.

postawienie malej obudowy desktop nie wymaga duzo miejsca;

mam jeszcze takie pytanie do bardziej obeznanych w temacie: co bedzie
zuzywac mniej energii: Athlon XP 1700+ @ 2200+ z dobrymi urzadzeniami
typu karta graficzna, dzwiekowa, ... ale z ustawionym ACPI czy moze 486
bez nieuzywanych urzadzen?? obydwa komputery uzywaja tylko interfejsu do
internetu i dysku twardego do sciagania danych przez polaczenia P2P;

ja osobiscie postawilbym po drodze do stacji Athlon jakis 486; i na tym
486 zainstalowal linuxa z transparent proxy; w wielu przypadkach
poprawiloby to bezpieczenstwo danych na stacji; bylaby ona po prostu
wylaczona jesli nie bylaby uzywana; zas linuxa na 486 dobrze poradzilby
sobie z polaczeniami P2P;

pozdrawiam;
adas;