Problem z dźwiękiem

Autor: Yac (yac_at_icpnet.pl)
Data: Wed 06 Aug 2003 - 14:30:29 MET DST

otóż ostatnio klika razy zmieniałem karte graficzną w kompie i ostatnio jak
włożyłem s3 savage4 , to gdy karta odgrywa jakiś dźwięk cały system
strasznie zwalnia. Nie da sie nic obejrzec, nie da sie pograc w nic. Nawet
jak wyskakuje jkaies okienko system siada na jkaies 3 sekundy. Wróciłem więc
do geforce II ti , który miałem wcześniej i sytuacja dalej wygląda tak samo.
Więc odinstalowałem karte dźwiękową ( zintegrowana na płycie asusa) ,
zainstalowałem ponownie i dalej nic. Nie wiem teraz , czy muse
przeinstalowywać system ( obecnie win xp) czy co mam robić , czekam na rady.

Konfiguracja:
Athlon 2k+ , 256 ram , geforce 2 Ti, win xp