Re: Kupno skanera

Autor: ap1000 (ap1000_at_blockspam.gazeta.pl)
Data: Wed 06 Aug 2003 - 13:56:22 MET DST

> Dodam od siebie, ze oprocz jakosci skanowania wazne jest
> oprogramowanie dolaczone do skanera. Jak do tej pory mialem stycznosc
> ze skanerami Plustek, Acer i w obu oprogramowanie bylo slabiutkie, tzn
> "ciezkie" , a przy tym ubogie. Domyslam sie, ze HP ma lepsze.

Hmm, z tym to też różnie bywa. Mam w pracy kilka scanjetów i ogólnie
oprogramowanie jest ok, OCR wbudowany (może nie jest idealny, ale jest) w
program do skanowania. Ale przykładowo ostatnio dostałem 4500c i jego
oprogramowanie już jest, IMHO, do kitu - długo się ładuje, pokazuje jakąś
planszę reklamową HP, działa też jakoś bez rewelacji (może HP stwierdził, że
wszyscy już mają procki 3GHz i 512 RAMu).