Re: CD RW

Autor: Alba (aquitania_at_inetia.pl)
Data: Wed 06 Aug 2003 - 12:06:33 MET DST

Użytkownik "marcus075" <ciach-marcus075_at_xl.wp.pl> napisał w wiadomości

> sorry za szczerość ale raczej dupa lala; pisał: "CD to no name"... znieć
> płytki na czas tetów na TDK/LG a potem na Platinium, albo na Esperanzach
> (wczoraj 15 esperanz nagrałem- bardzo dobre płyty:). aha: co do grzania
się
> nagrywarki: mój LG (52/24/52) się też się grzeje, ale od góry, od doł\u
nie
> moge sprawdzić:( co do BIOSu: cdrinfo.pl albo lge.pl

Dol rowniez:)
Czytaj strona lewa tyl / srodek.
Ae sama nagrywarka. gut.
Podpisuje sie pod poradnikiem;)/
Tyle ze co do eperantz to po roku powolutku zaczyna zlazic lakier (nie wiem
jak bedzie z obecnymi plytkami).
Sam ze swojej strony polecam (nie takie drogie) - Verbatimy (srebne), Sony i
TDK (mozna juz ze szpuli kupowac)

Alba