Re: notebook ARISTO - opinie?

Autor: Jarosław Marek (jaromaro_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 06 Aug 2003 - 11:52:05 MET DST

Rafał Brzoskwinia <brzosk_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Jarosław Marek" <jaromaro_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> 40GB...)
> >

> Pytanie na czym zalezy Ci w notebooku.
> Jesli na długiej pracy z baterii to ja bedziesz miał.
> Jesli na niezawodnosci sprzetu to zalezy jak g bedziesz uzywal.
> Aristo to taki notebook na biurko, delikatnie sie z nim obchodzic bedzie
> dzialal.
> Jak zalezy Ci na mobilnosci to albo cos drozszego z technologia Centrino ale
> to wydatek rzedu 10 tys. albo szukaj czegos bardziej markowego z P4 mobile
> albo Celeronem Mobile.
> [...]
       W tym modelu jest technologia CENTRINO... Co do uzywania to w 90% na
biurku, reszta to sie zobaczy... Nie zamierzam uzywac go np. przy koszeniu
trawy, czy budowania domu... ;)
Jak na takie mozliwosci i wyposarzenie to chyba jest zdecydowanym liderem w
tej kategorii cenowej, stad moje zainteresowanie.