SAMSUNG - niestety samsung.

Autor: Jacek Marek (no.spam_jmarekw_at_interia.pl)
Data: Wed 06 Aug 2003 - 10:20:31 MET DST

Witam,
Jestem posiadaczem 2 dysków Samsunga 12GB /UDMA2/ i 18GB /UDMA2/ ze względu
że mam je od wielu lat i działają dardzo dobrze zakupiłem kolejny dysk tym
razem 80GB 7200 obrotów. Było to z 3 tygodnie temu. Przegrałem na niego
wiele plikow i.... Przed wczoraj dysk przestał odpowiadać na jakiekolwiek
prośby dotyczące działania. Nic nie robi, prawdopodobnie padła elektronika.
Jest cichy, zimny, martwy.
Wysłałem go do serwisu, czekam na naprawiony.

Niestety nie mogę polecić *już* nikomu dysków Samsunga, buuu, buuuu,
buuuuuu, mać.

Wsciekły za względu na utracone pliki.
J.M.