Re: Ktory zasilacz ?

Autor: RoboD (robert_dz_at_wp.pl)
Data: Wed 06 Aug 2003 - 07:19:22 MET DST

Janusz Nowicki wrote:

> Poszukaj w archiwach grupy - to już było. Ale pokrótce:
> współczynnika mocy Active PFC = mniejsze zakłócenia wprowadzane do
> sieci, lepsza sprawność, mniejsze 'grzanie się'

Owszem było o tym na grupie, ale prawie zawsze ludziska piszą
o elektryce. Nie chcę wyrzucać w błoto dodatkowy pieniędzy
dlatego żeby sieć elektryczna pracowała sprawniej. Podsumowując
korzyści dla użytkownika, powiedzmy problematyczne.

> I jeszcze stara zasada: raczej nie należy kupować najsłabszych modeli
> danego produktu, a w miarę możliwości dopłacić do modelu 'o oczko
> wyżej'... Nawet jeśli producent ma renomę, to produkty z najniższej
> półki są sporo gorszej jakości... (choć i tak są o niebo lepsze od
> Codegena oczywiście)

Ten agrument przemawia do mnie dużo bardziej. Nie bronię Codegena
ale dla formalności dodam, że mam ponad trzyletniego C. o mocy 200W
Stoi na tym Gigabyte 7VTXE+, Vanta, Duron 1200, CD, CD-RW, 2xHDD,
modem, 512 MB DDR, PixelView TV. Napięcia nie są co prawda takie
jak daje Chieftec, ale trzymają tolerancij 5% i 10%. Wszystko chodzi w
najlepszym porządku (pomijając szopki jakie mam po dodaniu do
komputera SB Live5.1)

Pozdr Robert