Re: Kamera internetowa

Autor: Anshar (anshar_at_USUN-TO.lexx.eu.org)
Data: Tue 05 Aug 2003 - 23:06:22 MET DST

Jaro735 <jaro735_at_op.pl> wrote:

> Najlepsze sa Creative, z tańszych Logitech

Lol, cos ci sie pokrecilo kolego. Ja mam PHILIPS MPCVC740K, kamera wypas -
najlepszy wybor sposrod wszystkich tych kamerek internetowych, ew. mozna
zastanowic sie nad Logitech Quickam Pro 4000 (podobno ma zooma, wiec przyda
sie na "dalekie widzenie...", na ktorym koledze zalezalo).

PCVC740K kosztuje ok 280zl (tyle kosztowala moja w sklepie internetowym),
albo ok 430 za tego Logitecha.

Generalnie nie kupujcie kamerek na CMOSIE, jesli maja czujnik CCD to juz nie
powinno byc tak zle. Moja kamerka Philipsa ma czujnik CCD firmy Sony i obraz
jest jak zyleta, a porownywalem wszystkie modele popularnych kamerek
netowych...

Pozdr.
A.