Re: polskie litery na czacie w Xp-Home

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Tue 05 Aug 2003 - 23:01:50 MET DST

Użytkownik "Tomasz Potega" <shadow_at_manta.univ.gda.pl> napisał w
wiadomości news:bgp5a1$t32$2_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> mazovia pojawila sie jakos tak w polowie lat osiemdziesiatych
ubieglego
> wieku. dla mnie era polskich krzaczkow rozpoczela sie w 1989 od karty
> hercules z podmienionym generatorem znakow - i jak widac znowu jestem
gdzies
> przy kamieniu lupanym ;)

No to ja nie pamiętam, żeby się tak robiło.
ooo - to ja zaczynałem na poważnie w 1993 roku - pierwszy pecet zawitał
na biurku - 386SX 40MHz, choć wcześniej miałem trochę do czynienia z PC
286 12MHz - oczywiście po wciśnięciu magicznego guziczka Turbo
BTW to taki overclockerski guzik, oj przydałby się znowu :-)