Re: jak podkręcić ?

Autor: Marcin G (marci_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 05 Aug 2003 - 23:00:18 MET DST

Użytkownik "Kubu$" <kubuss.no-no-spam_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Po tym pytaniu poszukalem w sieci raczej wyczytalem o paleniu mostkow w
celu
> odblokowania wyzszych mnoznikow
>
> Pozdrawiam
> Kubu$

Żeby odblokować mnożnik wierz mi że nie trzeba nic przepalać. Owszem jeśli
chcesz go na sztywno ustawić bo twoja płyta nie posiada możliwości zmiany
mnożnika, to niektóre trzeba przepalić a niektóre połączyć (różne kombinacje
w zależności jaki chcesz mnożnik). Jeśli masz możliwość zmiany mnożnika na
płycie to najlepszym sposobem jest połączenie parami mostków miękkim
ołówkiem, które wyglądają tak L1 : : : : . w ten sposób L1 | | | |. Masz
wtedy odblokowany mnożnik. Ja tak ustawiłem - zamiast domyślnego 7,5 x 100
mam 9 x 100, podniosłem też napięcie do 1,85V. Poszukaj na googlach w
archiwum grupy, ten temat był często przerabiany.

pzdr