Re: Epox 8RDA+

Autor: Merlin (merlin0_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Aug 2003 - 20:30:12 MET DST

Użytkownik "infomarek" <infomarek_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Proszę o opinie na temat płyty Epox 8RDA+

Mam taką płytkę i nie widze żadnych minusów . Brak jej jedynie RAIDu i SATA
. Ale są to wodotryski dla przeciętnego usera w ogóle nie przydatne. Ogólnie
płytka jest cool jak za tą cene. Stabilna , szybka z dużymi mozliwościami do
overclockingu. Dla mnie miała jedno niedociągnięcie . Brak jej aktywnego
chłodzenia mostka północnego ale w swojej juz to poprawiłem.

pozdrawiam
Merlin