laik - potrzebuje info co do radka 8500le

Autor: trzeci (plastic_at_interia.pl)
Data: Tue 05 Aug 2003 - 16:07:19 MET DST

Dzis dostalem karte Herculesa Radeon 8500le ze 128mb na pokladzie i w sumie
jest to moj 1 radeon jaki w zyciu mialem i co za tym idzie mam pytania co do
niego.
1. jakie sa najlepsze stery do w/w karty? sciagnolem omega oparte na
catalyst 3.6 bodajrze i nie wiem czy to zaisntalowac czy np. oryginalne
herca z ich www (teraz jade na gf2mx)
2. jakie sa pozytczne i przydatne programy do w/w karty? Chodzi mi np. o
jakies poprawy wydajnosci (overclocking) czy np. poprawe jakosci obrazu na
TV

Nie wiem czy to sie przyda ale podaje : Mam zamiar zainstalowac tylko win xp
choc moze sie skusze na 98 i xp. Mam amd 1800+ 512 ddr kingston i plyte
gigabyte 7vra.

Pozdrawiam i dziekuje z gory za wszelka pomoc... lazilem po forum tweak.pl i
podobnych ale znalezc cos tam graniczy z cudem (nawet z pomoca SZUKAJ ; ) a
zalezy mi na szybkiej w miare odpowiedzi bo czeka mnie format i instalka
syfu =]

Jarek
ICQ#: 106643011
GG#: 3131651
Mail: oya[malpa]irc[kropka]pl
Nie czuje sie odpowiedzialny za slowa, bo i tak nikt mnie nie slucha.