Re: Bateria Li-Ion(jak przechowywac)

Autor: Dylon (dylon_at_wp.pl)
Data: Tue 05 Aug 2003 - 14:53:11 MET DST

W poscie dnia Mon, 4 Aug 2003 22:38:40 +0200, jacek23_at_post.pl
napisal...

> Jak w temacie, w lapopie sobie siedzi ale laptop pracuje jak stacjonarny
> zwykle wiec poco ma dsie ladowac i rozladowywac, wyjme ja i co , jak ja
> przechowywac zeby nie zmarniala mi sama szybko:)?

Co do akumulatorow Li-ion producenci zalecaja ze nie przesadzac z
granicznymi temperaturami (lodowka i np. nagrzanie przez sloneczko nie
wchodzi w gre :) )

Jak juz pisal kol. Ketome, nalezy je przechowywac naladowane i
przynajmniej raz na pol roku doladowac.

p.s Fajne akumulatory beda jak dopracuje sie technologie polimerow :)

Pozdrawiam

Maciej Dylski
gg:2200145          dylon_at_wp.pl