Re: dysk do serwera - wytrzymalosc i predkosc

Autor: gibs0n (gibs0n_at_skysquad.net)
Data: Tue 05 Aug 2003 - 12:51:57 MET DST

Użytkownik "Kosh" <kosh_at_no-spam!.wp.pl> napisał w wiadomości
> Jak chcesz miec cos naprawde wydajnego z (S)ATA, dedykowanego obciazonym
> maszynom -> zerknij na WD Raptor'a (WD360GD).

niestety w serwerze nie mam kontrolera SATA, nie mam nawet miejsca na PCI na
dodatkowa karte z tym kontrolerem... :((

> P.S.
> Ja polecam produkty WD (seria JB) oraz Maxtora (pomimo tego, ze ludziska
> narzekaja na najnowsze modele).

WD z serii JB mam w kompuetrze na ktorym pracuje przez wiekszosc czasu..
sprzet nie jest ruszany itp a po 3 miesiacach zaczal harczec... wiem ze to
nie dobra metoda na dyski, ale po umiarkowanym uderzeniu w ten dysk, zrobilo
sie spowrotem cicho:P ...

chyba jednak zostane przy IBMie.. dla mnie to dobra firma, ma dobre ceny, no
i ma 3 letnia gwarancje ktora mnie troszke broni przed strata dysku... kto
wie.. moze w ciagu 2 lat zarobie na jakies porzadne SCSI :)

pozdrawiam
gibs0n