Re: Procek P4 2.4 /800 na 533

Autor: Piter (spamtrap_at_honda.bt.pl)
Data: Tue 05 Aug 2003 - 12:24:47 MET DST

Użytkownik "Grzesko" <grzegorzsmuga_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Jak toto obsługuje hyper-threading skoro procki hyper-threading'iem są
> dopiero od 800 FSB czy mam rozumieć ze jak wetknę procek HTz FSB 800 do
tej
> płyty to będzie działał tyle ze z FSB 533 (jakaś kompatybilność w dół?)

Jest jeden procek na rynku z HT i FSB 533 a mianowicie 3.06 GHz.
On napewno pojdzie na Twojej plycie.
Nawet jesli masz mozliwosc ustawienia fsb na 800 to bedzie to raczej jako
overcloking i AGP i PCI bedzie szybciej taktowane.
Oficjalnie 845 PE obsluguje 400 i 533

> Czy funkcja HT jest wyłączalna? (jakoś?) programowo w procku czy to się na
> płycie wyłącza?

W biosie powinna byc mozliwosc wylaczenia HT. Oczywiscie dopiero jak wetkasz
takiego procka :)

> i jeszcze jedno
>
> Komputer ma słuzyć głównie do kompresji materiałów filmowych czy HT przyda
> mi się wogóle do tego?
> Będzie działał częściej jeden program niż dwa równolegle.

Jakis tam minimalny przyrost bedzie. Pomimo ze to jedna aplikacja to jednak
zadan wykonuje cala mase.

Ja jednak na Twoim mijscu zainwestowal bym w jakas plytke na 865 PE albo 875
z dwukanalowa obsluga RAM.
Jak nie masz tyle kasy to wes jakiegos Bartonka 2.5 i plyte na nforce i tez
bedzie gitara.

--
[      CT-6OJA3T & Celeron 1.4 & 512 MB RAM      ]
[  Iiyama ProLite E380S & Radeon 8500 LE 250/250  ]