Re: zapamietywanie ustawien przez monitor...

Autor: Artur Czeczko (art_at_eno.one.pl)
Data: Tue 05 Aug 2003 - 09:33:47 MET DST

Użytkownik "AmAdeuz" <amadeuz_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Kilka dni temu kupilem monitor Nec'a FE991SB... jest wszystko super i
> pieknie,
> ale pojawia sie taki malutki problem. Po wlaczeniu kompa czesto musze
> korygowac
> obraz... chodzi tylko o wysrodkowanie. Wystepuje to tylko kiedy komp jest
> dluzszy czas wylaczony...

Monitor po włączeniu powinien jakiś czas się rozgrzać. Przez pierwsze
20-30 minut może wyświetlać obraz trochę inaczej. U mnie na przykład
(FE791SB) na początku obraz jest rozciągnięty w pionie. Po jakimś czasie
wraca do normy.
Rada: wyreguluj obraz dopiero po rozgrzaniu monitora - no i niestety
musisz się pogodzić z tym, że zaraz po włączeniu będzie trochę inaczej.

Pozdrawiam,
Artur