Re: Procek P4 2.4 /800 na 533

Autor: Aconitum (aconitum_at_interia.pl)
Data: Tue 05 Aug 2003 - 08:19:37 MET DST

Użytkownik "Grzesko" <grzegorzsmuga_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Witam

> Czy konfiguracja....
> Asus P4PE i845(HT) /533MHz i procesor P4 2.4 /800 (HT) ma szanse dzialac?

Jeśli ta płyta ma możliwość pracy z magistralą 800 to tak. Procesor 2,4 z HT
działa na 3x800.
W podobnych pieniądzach do Asusa, którym się interesujesz jest Gigabyte na
chipsecie i865.

> To bylby mój nowy zestaw i staram sie cos dla siebie skomponowac
>
> pytam bo zalezy mi na tej plycie (stosunek kosztów do wypozazenia)
> i na procesorze z HT - bo nie spotkalem 2.4 /533 z HT Tylko 2.4/800 :(

Bo nie ma 2,4/533 z HT

> Czy stoswanie HT z windowsem 2000 ma jakis wogóle sens?
> Bo cos mi sie obilo o uszy ze dopiero XP ma wykorzystac jego mozliwosci.

Ma sens, ale trzeba zainstalować któregoś service packa (chyba trzeciego, a
czwarty, to już na pewno ma zaimplementowaną obsługę HT)

Pozdrawiam
Aconitum