Re: Dysk i zasilanie

Autor: Kamil (lubmil_at_ztpnet.pl)
Data: Mon 04 Aug 2003 - 21:16:38 MET DST

Witaj Pawelek

Dnia 04-Sie-03 napisałeś:

> a fajna jakas ta dziewczyna ?

Hehe, nie, gruba rura - starsza ode mnie (mam 41) i waży 96 kilo ;))

> pochwal sie ew udostepnij nr telefonu
> :D

Dzięki za miłem przyjęcie na Liście. Rzadko się tu będę odzywał, w domu używam
Amigi. Ale maile z tej Listy zbieram - to moje hobby. Już mam 96082 sztuki :D
Jak wkrótce pójdę na bezrobotne, to będę miał mnóstwo czasu na czytanie.
Zamierzam sobie dokupić Peceta (jako dodatek do Amigi ;)), wtedy wasze posty
będą stanowiły podstawę do wyboru odpowiedniego sprzętu. Teraz czytam tak
wyrywkowo tylko, jak mnie jakiś temat zainteresuje. Ale ogólnie widać, że jest
tu wielu ludzi mających ogromną wiedzę.

--
                                           pozdrawiam  / J.P.M /