Re: monitor dla grafika

Autor: kacperczak (blobel_at_wp.pl)
Data: Mon 04 Aug 2003 - 18:56:50 MET DST

> A dlaczego taka nieproporcjonalna rozdzielczość? Ekran ma proporcje
4:3,

a jakoś tak mi się napisało, czasem pracuję w takiej na firmowym G200

chodzi o to, żeby w okolicach tej rozdzielczości trzymał jescze ostrość
i pozwalał na odżwieżanie 90 hz lub większe

może być trochę mniejsza, np 1152*864, albo 1280*960; mam Radka, z nim
wszystko jest możliwe ;D

dzięki, jak będzie okazja to popatrzę na tego NECa (pewnie w praktyce i
tak bardziej będę wybierał w konkretnych egzemplarzach, a nie firmach i
modelach - wiadomo jak to jest z monitorami...)

pozdrawiam,
kacperczak