USB [ciag dalszy]

Autor: Marcin Goralski (gooral_at_spam.won)
Data: Mon 04 Aug 2003 - 17:45:27 MET DST

kiedys pisalem, ze mam problemy z usb na starej plycie z p MMX.
juz prawie kupilem ta przejsciowke pci/usb, ale kolega mi powiedzial,
ze u niego (drukarka usb) i to nie zdalo egzaminu. Ponoc potrzeba
specjalne drivery do plyty glownej by odpalic usb. Czy to prawda?
usb jest wykrywane przez windows (jak je odinstaluje to sie samo
instaluje zaraz - win 98 instaluja sie glowny koncentrator i
universalny kontroler hosta).
napiecie 5 v na usb jest. moj aparat widzi komputer, ale jakby
polowicznie (juz o tym pisalem wylacza sie jak potwierdze chec
podpiecia do komputera).
komputer nie widzi aparatu.
skad wziasc takie drivery do plyty albo jak w inny sposob (nie
mam innego uzadzenia usb) sprawdzic dzialanie gniazdka?

--
Marcin Goralski [Krk]
-janek_at_jedwab.net.pl-