Dwa Windowsy na dysku - co zrobic aby sie nie widzialy?

Autor: Jacek Nowak (jacekwiktornowak_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 31 Aug 2003 - 21:23:35 MET DST

Witam!

Mam na dysku dwie partycje FAT32. Chcialbym, aby z zadnej z tych partycji nie
bylo widac drugiej. Na kazdej z nich ma byc Windows, ale nie ma on widziec
danych na innej partycji.
Tak jak na przyklad moge miec partycje linuksowa, ktorej Windows nie widzi,
chcialbym aby uczynic niewidoczna partycje FAT32.
Czyli jesli startuje z dysku C, to tamtejszy Windows ma nie widziec partycji
D i na odwrot.
Da sie cos takiego w ogole zrobic?
Bede wdzieczny za pomoc. Chodzi mi o to, aby jedna partycje mialo dziecko do
zabawy, a drugie ja do pracy. I aby moje dane byly bezpieczne przed
skasowaniem.

Pozdrawiam

Jacek Nowak