Re: LCD, DVI...

Autor: Wonder (wonder34WYTNIJ_TO_at_poczta.fm)
Data: Sun 31 Aug 2003 - 21:02:56 MET DST

DVI z

> Łącz analogowo, zwłaszcza z taką kartą jak Matrox.

Miałem Matroxa G400 podłączonego do SM 151s Samsunga, przez wejście
analogowe. Po włączeniu ClearType w XP, niektóre literki miały takie
kolorowe plamki. Przez wejście cyfrowe pewnie by tego nie było. Mam
podłączonego do tego samego monitora Radeona 9100. Nie ma już tych plamek,
ale za to po włączeniu jakiejś gry monitor gubi czasem synchronizację.
Przez wejście cyfrowe może by tego nie było. Lepiej mieć wejście awaryjne
(DVI). Jeśli kupujesz nowy monitor, to bierz z wejściem cyfrowym.

Wonder