Re: Ktory wentylator do zasilacza???

Autor: Janusz Nowicki (nowickijNOSPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 04 Aug 2003 - 15:44:00 MET DST

Jeśli dotychczasowy wentylator był przez długi czas bardzo cichy, to przed
zakupem nowego spróbuj go reanimować. Rozkręć zasilacz i dokładnie oczyść go
z kurzu, wymontuj wiatrak i też go oczyść. Zdejmij naklejkę z wiatraka, pod
spodem jest plastikowy korek. Zdejmij go i na widoczną pod spodem ośkę
kapnij jedną kroplę oliwy do maszyn do szycia. Poskładaj wszystko.

Przy okazji: jeśli nie masz w zasilaczu grill-a drucianego tylko otwory
wycięte z blachy to wytnij blachę i zamontuj grill-a drucianego (możesz też
zostawić otwór bez żadnej osłony - tylko wtedy uwaga na zwierzęta domowe i
dzieci)

Jeśli się jednak zdecydujesz na wymianę wentylatora, to podobno ten nr 3
jest cichy. Pamiętaj jednak, że wszystkie wiatraki z własnymi regulatorami
obrotów musisz podpiąć bezpośrednio na 12V, bo przy niższym napięciu mogą
nie wystartować oraz układy regulacji obrotów mogą działać źle (są
wyskalowane do innego napięcia niż 5V).

Użytkownik "Lopez" <lopezpb@(spamerom_mowimy_nie)poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bgimlv$oq0$1_at_nemesis.news.tpi.pl...