Asus P4P800 i windows Milenium

Autor: jskiper (jskiper_at_WYTNIJTOinteria.pl)
Data: Sun 31 Aug 2003 - 20:18:35 MET DST

Mam płytę Asusa P4P800 i nie mogę zainstalować windows Milenium, przy próbie
instalacji robi się czarny ekran. Problem można obejść intsalując windowsy
Milenium na kompie z inną płytą główną i przenosząc następnie dysk do kompa z
płytą P4P800. Wówczas należy tylko dograć odpowiednie sterowniki i wszystko
działa. Nie wie ktoś może, dlaczego tak się dzieje? Windowsy XP i 2000
instalują się bez problemu, dysk jest sformatowany w systemie FAT32 (40 giga),
W Biosie ustawiłem w opcji IDE Configuration ustawienia zgodnie z instrukcją do
płyty głównej.