Re: monitor 17 - jaki najlepszy?

Autor: Kurczak (kurczakk_at_interia.pl)
Data: Mon 04 Aug 2003 - 13:30:55 MET DST

> polecam:
> LG 995FT

> kupiłem za 1350pln LG (było to dla mnie cholernie dużo) ale jadę teraz na
> 1600x1200 i wszystko widzę z odległości 1.5metra (moja żona nie potrafi
> pracować na nim jak nie będze miała dwóch stron worda przed oczami (w
pracy
> ma 14") i tam ma word (ustawienie 100%),

po przejrzeniu różnych ofert i ogolnie rozgladnieciu się
jestem zdecydowany na NECa FE791 SB
jak tylko uda mi się go znaleźć w przyzwoitej cenie
 (widzialem za 830 i za tyle bym kupił)

niestety monitor 19' raczej odpada (nie zmieści mi się na biurko) :(

> (najważniejsze: sprawedź jakie w twoim mieście firmy bawią się dostawami
> kompów dla instytucji publicznych - zadzwoń do nich // dla nowego klienta
> będą mieli ceny niższe o około 5% - ja tak kupiłem o 80zł taniej niż
> jakikolwiek sklep mi oferował - obdzwoniłem około 20)))))))

to sobie chyba jednak daruję, zanim znajdę coś sensownego to mogą wieki
minąć
jak nie uda mi się kupic za 830 wspomnianego NECa to wtedy sie rozejrze

> polecam wykosztować się na monitor bo pamięci można dołożyć/ kartę
> zmienić --- a monitora tak często się nie zmienia.

jak najbardziej popieram
jak że w najblizszym czasie planuję wymianę sprzętu to wspomniany monitor
wydaje mi się kompromisem pomiędzy parametrami, a ceną.

thx za wszystkie opinie

pozdrawiam
MJ