Re: Kosc Flash SST49LF020 gdzie kupic i zaprogramowac ?

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sun 31 Aug 2003 - 14:47:42 MET DST

> jest to plyta serverowa gigabyte GA-7DPXDW obasadzona dwoma procesorami
> athlon 2400 i 1 GB DDR registered ram + kontroler maciezowy raid 5 wiec
> wsumie nie oplaca mi sie kupowac nowej plyty za kolejne 1500 zl

za ta cene to oplaca ci sie kupic programator z odpowiednia przystawka ...:)

poogladaj oferte ludzi ktorzy sprzedaja programatory Willem ... z
odpowiednia przystawka mozna zaprogramowac twoja kosc ...

sam programator kolo 100zl + 50zl przystawka ... soft znajdziesz w sieci

najwazniejsze zeby dzialal uklad ktory bedizesz programowal