Re: CL2 2.5 3 - jaki wzrost wydajnosci

Autor: ambroz (ambrozy99_at_wp.pl)
Data: Sun 31 Aug 2003 - 13:22:49 MET DST

> Zawsze najlepiej kupic CL2 ... tylko ze na DDR400 to CL2 sa cholernie
drogie
> ... Ale CL2 przy DDR400 obiecuje dosc mocne podkrecanie ... (a jeszcze
> lepsze przy zmianie na CL2.5 lub CL3 :)
> Moja Pamiec chodzi na DDR400 jakos CL2.5 ale jako ze mam tylko Duronka to
> chodzi ta pamiec jakos DDR333 na CL2 i smiga az milo na wyzylowanych
> Timingach

ja bym pamieci juz nie podkrecal
kupilbym AXP1700+ podkrecalnego i go puscil na 200mhz a pamieci juz
standardowo by tak chodzily (chyba ze kupilbym te na 333 i podkrecil na 400)
no i w sumie nie wiem czy cos mia da kupno CL2 (poza wydatkiem grubiej kasy)
bo jesli tylko w benchamrkach mam widziec roznice to mi to nie potrzebne
a pracuje z przegladarka, apliakcje biurowe itp no i gry to Quake
chyba wezme po prostu te ktore sa rozsadne cenowo
i tak przesiadka z SDR 133 na DDR400 i podkrecenie proca z 133 na 200 juz
sadze ze da jakis przyrost wydajnosci
a samo CL2 moze juz tak na to wielce nie wplynie