radeon 9100

Autor: walker (johnwalker_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 31 Aug 2003 - 12:10:10 MET DST

Mam problem z tą kartą. O odświeżaniu monitora na poziomie 60 Hz pisano na tym
forum wiele razy. Ja również miałem ten problem. Kiedy jednak udało mi się
polepszyc odświeżanie monitora, to z kolei nie mam obrazu na telewizorze
(błękitne tło - pojawia się tylko dwójka - jak kliknę w opcję "identyfikacja).
Z kolei gdy wgram inne sterowniki mam obraz na telewizorze, a z kolei
odswieżanie monitora tylko 60 Hz. W Powerstrip jest wtedy niedostępna
opcja "zaawansowane opcje odświeżania". Moja karta to Saphire 9100. Mam
pytanie, na co ma wpływa fakt,że jest to karta z pojedyńczym RAMDAC, czy to
znaczy, że nie można oglądać filmu jednocześnie na komputerze i na telewizorze ?
Dodam, że podobne problemy mam zarówno w XP jak i win me. Z poważaniem
Walker