Re: notebook - pomozcie wybrac

Autor: GolDek (waldoo_at_o2.pl)
Data: Sun 31 Aug 2003 - 11:48:34 MET DST

> Michałku, jeśli zależy Ci na USB 2.0 to chyba wybór jest prosty,
> bo tylko jeden z wymienionych przez Ciebie trzech laptopów ma
> wersję 2 tego złącza. Pozostałe dwa mają wersję 1.1
> To samo jeśli chodzi o napęd combo - jeden z nich ma tylko CD, DVD brak.
>
> Szukaj dalej... :-)

Niekoniecznie musi szukać dalej. Jeden z tej trójki spełnia jego
wymagania. Zauważ, że napisał "na USB 2.0 lub na Fire Wire". MAXDATA
posiada combo i FW. Jakieś 2 tygodnie temu bawiłem się tym notebokiem i
zrobił na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Niestety nie znam dwóch
pozostałych więc moja ocena nie jest miarodajna. Jeszcze tylko jedna
uwaga. Port FW w tej maxdacie jest "mały", taki jak najczęściej
spotykany w kamerach DV, weź to pod uwagę.

--
Pozdr
GolDek