Re: Ge force 4 MX 440 a Pentium II 233 mhz

Autor: Volcan Computers (volcan.computers.nospam_at_interia.pl)
Data: Sun 31 Aug 2003 - 10:11:48 MET DST

> po zobaczeniu pulpitu, po
> około 2 minutach monitor traci sygnał z karty (testowane na różnych
> monitorach) a przy przejściu w tryb 3d(np demo w 3d marku 2000) komp się
> wiesza.

Spróbuj ustawić AGP x1. Miałem kiedyś płytę Intela na LX z PII300MHz.
Kupiłem do tego TNT2M64 i... no nie chodziło to zbyt dobrze :(. Efekty
identyczne jak twoje. W końcu wpadłem na pomysł obniżenia AGP. No i zaczęło
działać. Ale tak na oko widać było, że spadek wydajności w porównaniu z
AGPx2 był duży (wiem, bo 3DMark2000 uruchamiał mi się na AGP x2 na jakieś
5-7 sekund i helikopter latał zdecydowanie sprawniej niż na AGPx1). Szybko
pozbyłem się tej płyty i procka.

Pozdrawiam :)

volcan