Re: sledz USB

Autor: Gozdek (gozdek_at_cconline.com.pl)
Data: Sun 31 Aug 2003 - 09:41:50 MET DST

Nathan wrote:

> Jako, ze moja plyta (Soltek SL-75 KAV) ma tylko 2 porty USB -
> zalatwilem sobie dodatkowego sledzia. Problem, ze jest on od plyty
> Asusa i ma dodatkowe dwa kondensatory na plytce..A teraz pytanko
> (moze glupie) mozna to spokojnie podlaczyc do plyty?

Czesc

Mam identyczna plyte gl.
Jaki czas temu kupilem do niej sledzia USB z taka prostokatna konstka
(wtyczka).
Efektem podlaczenia tego oczegos bylo zjaranie drukarki.
Wtyczke podlaczalem na wszelkie mozliwe sposoby i zawsze dupa z teg
owychodzila.
Wreszcie pare dni temu dostalem taka mala fajna obudowe ATX z USB na froncie
za klapka.
Wtyczka byla juz inna - kazdy kabel osobno. Z ciekawosci wykrecilem te
porty, poczytalem manula do plyty
i poszlo... Poszlo tak na 95% - bo drukarka (po naprawie, wies sprawna)
czasem sie nie znajduje, ale wszystkie
myszy, skanery, kierownice chodza bez problemu.
Wiec kup na gieldzie takiego sledzia aby kazdy kabelek byl osobno (najlepied
opisany).

--
pozdrawiam
Gozdek