Ktory zasilacz ?

Autor: KriSSo (adres_at_antyspamowy.pl)
Data: Mon 04 Aug 2003 - 14:43:36 MET DST

Ello PCP

Składam kompika:

ASUS A7N8X NFORCE2-ST DDR400 MUZ ATX
ATHLON XP 2500+/333 BOX (Barton)
DDRAM 512MB 2700 PC333 *1 lub *2
SAMSUNG 120.0GB 7200OBR.
LG DVD+CD-RW GCC-4480 48/24/48/16
FDD 1,44 MB
PROLINK GF FX5200 128MB TV/DVI ULTIMA OEM

ZASILACZ..

No właśnie i teraz...

Mam obudowe Enlight z zasilaczem Enlight 250W. Najprawdopodobniej ten
zasilacz już nie wyrobi i chciałbym coś wybrać.
Mam do wyboru:

ZASILACZ CHIEFTEC HPC-360-202 P4 360W
ZASILACZ CHIEFTEC HPC-360-302 DF 360W
ZASILACZ CHIEFTEC HPC-420-302-DF 420W
ZASILACZ DO OBUDOWY ATX 400W CODEGEN

Pomiędzy dwoma pierwszymi róznica w cenie jest jakieś 70 pln. Czym one
się różnią ? Bo same symbole nic mi nie mówią, a w hurtowni nic nie
wiedzą, mimo iż je sprzedają.
Opcja trzecia jest cholernie droga, więc chyba od razu odpada, bo nawet
nie wiem czy jest sens brać aż 420 W.
Na koniec Codegen 400 W za 90 pln. Może jego również warto wziąć pod
uwagę ? Chociaż większość osób odradza.

Jaka jest Wasza opinia ? Który zasilcza warto wziąć lub który w
zupełności wystarczy do konfiguracji, którą podałem.
Z góry dziękuję za pomoc.

--
Pozdrawiam
KriSSo