Re: Ge force 4 MX 440 a Pentium II 233 mhz

Autor: Jurek_nurek (nitrox_34_at_o2.pl)
Data: Sat 30 Aug 2003 - 21:11:20 MET DST

Użytkownik "Beco" <becoo_at_poczta.neostrada.pl> napisał w wiadomości

> proc, np
>
> GTA3 moze byc problem nawet z prockiem 1Ghz. O plynnosci zapomnij.

Czegos tu nie rozumiem. Albo wszyscy probuja naciagnac innych na jakies
drogie karty albo jest tu jakis kult.Mialem 4 MX 400 i jakos nie zauwazylem
problemow z GTA3. Plynna grafika. Mialem kiedys s3 2 mb i jakos nawet w
dooma dalo sie pograc bez zadnych efektow spowolnienia. Czy aby nie
przesadzacie troche z tymi kartami? Wystarczy 64MB na karcie zeby chodzila
poprawnie w wiekszosci gier (tak mi sie wydaje bo graczem nie jestem ale
niejedna gre odpalalem na moim komputerze) a jesli chodzi o nVidie to nigdy
nie mialem zadnych problemow z zadna z tych kart na zadnej plycie z zadnym
procesorem podczas instalacji czy poprawnej pracy. A widze tutaj na liscie
jakies dziwy , ze niby karta rules, na maxa, swietny wypas, doloz lepiej na
taka, olej ten syf nVidie GF a potem kolejne @ : wiecie nie chce mi ta karta
wspolp[racowac z plyta. Czy to normalne? i odpowiedz : sciagnij sobie
najnowszego biopsa , podobno pomaga.

echhhh... chyba za bardzo sie sugerujecie tymi mikro roznicami w testach a
tak naprawde to niebylibyscie w stanie wykazac roznicy podczas normalnego
uzytkowania.

pozdr

JJ