Epox 8RDA3 i AverMedia Capture 98 - nie działa :-(((

Autor: Pawix (czaran_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 30 Aug 2003 - 16:19:49 MET DST

Witam szanownych grupowiczów.

Liczę na Waszą pomoc w rozwiązaniu dość dla mnie kłopotliwego problemu. Otóż
przed dwoma dniami złożyłem sobie komputer (wspomniany Epox, 2xDDR 400, Athlon
XP 2400, Segate 80GB i GF ti4200 - to elementy nowe, oraz stare: SB Live,
sieciówka, tuner AverMedia Capture 98 i tuner cyfrowy Technotrend). Kiedy
wszystko poskładałem i włączyłem - komputer zareagował jedynie wyciem
przypominającym karetkę i to wszystko. Nawet monitor nie dostawał sygnału.
Przełożyłem wszystkie stare części (z wyjątkiem tunera, bo wiedziałem, że
akurat mi się nie przyda) do starego komputera, a nowy zaniosłem do serwisu.
Otóż przy odbiorze okazało się, że problem tkwi właśnie w tunerze. Bez tunera
wszystko działa, z tunerem nie. I tyle.
Poskładałem na nowo wszystko razem - i faktycznie - wszystko działa do
momentu, aż nie wetknie się Avera do któregokolwiek portu PCI. Próbowałem
wyłączyć kontroler MIDI w Biosie, bo ma przypisane IRQ 10 - nic to nie dało.
Zupełnie nie wiem co z tym zrobić, a niestety tuner jest mi czasami
niezbędny :-( Czy ktoś może się już spotkał z takim problemem, lub ma jakieś
propozycje rozwiązania?? Czytałem już o wielu problemach z tunerami i IRQ, ale
z takim przypadkiem się nie spotkałem.

Baaaaaaaardzo proszę o wszelkie sugestie i z góry dziękuje.

Pozdrawiam wszystkich.