Re: Lubilem AMD ale przestalem

Autor: janel (krzyh_at_hoga.pl)
Data: Mon 04 Aug 2003 - 14:15:40 MET DST

Piter wrote:

> Wiem ze tak jest. Ale to sprzedawca powinien wytlumaczyc klientowi co i jak
> :)
uczciwy sprzedawca powinien zaproponowac najlepsze rozwiazanie (czyt.
najwydajniejsze a jednoczesnie mozliwie najtansze, no chyba, ze klient
chce inaczej), patrzac pod katem klienta, a nie swojej kieszeni (bo
wiadomo im wyzsza cena tym wieksza marza)

> Tak tylko ze ja moja maszyne na celeronie kupilem juz dosc dawno

chcialem ci przypomniec, ze nie rozmawialismy akurat o twoim komputerze,
a o komputerze ktory sklada wlasnie Radoslaw Sokol (ze przypomne tylko.
zaproponowales wtedy maszyne na celeronie, podobno lepsza od tej na
duronie)

--
janiii
** PIII 600, VooDoo3 **