Re: karty Matrox i filmy

Autor: drino (drino_at_hoga.pl)
Data: Mon 04 Aug 2003 - 14:07:17 MET DST

Użytkownik "digitariusz" <digitariusz_at_op.pl> napisał w wiadomości
> witam!
>
> znajoma ma dośc stary sprzęt (płyty nie pamiętam, coś na AT, PII 300mhz,
> 64mb ram, jakaś karta grafiki bliżej niezydentyfikowana).
> nie ma na razie funduszy na rozbudowe, ale chciałaby, jeśli da radę, móc
> ogladać filmy na kompie.
>
> pomyślałem, że może jakaś karta grafiki Matroxa?
> podobno mają jakieś sprzętowe wspomaganie. ew. zostanie ten matrox na
> przyszłość.
>
> komp słuzy tylko do netu, troche office, mp3, zadnych gier. no i te filmy
by
> sie przydaly.
> [...]
Spróbój podkręcić procesor.
Zainstaluj DShowPack i DIvXPack5_03-001
KArty MAtroxa używane sa glownie przez osoby zajmujace sie grafika 2D,
ewentualnie obrobka filmow (matrox marvel). Sa to karty drogie nawet w
chwili obecnej gdy mozna kupic bardziej wydajne kart 3d (Geforce rozne
rodzaje). Matrox G400 16 mb - do 100 - 150 zl, G400 32 mb - 100- 180zl.
Najwiecej uzywanych kart matroxa jest na www.allegro.pl.