Re: Co sie dzieje...?

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Sat 30 Aug 2003 - 12:47:58 MET DST

Osoba podpisana jako <zawada8_at_op.pl> w artykule
<news:10d5.000010b7.3f4f6def_at_newsgate.onet.pl> pisze:
> Mam pytanie odnosnie systemu widnows XP oraz dziwnemu zjawiskowi w
> stalym laczu. Gdy daje CTR ALT DEL i zakladke siec, widze polaczenie
> lokalne ktore caly czas skacze. Jest wykorzystywane. Czy nie powinno
> ono caly czas (gdy nic nie robie) byc na 0? Prosze o opinie!

Nie robiłeś nic przedtem, jak klikałeś na te załączniki, to nie rób dalej.
Niech Ci zaraza komputer zeżre, bo mózg Ci dawno wyjadło.
Nawet nie potrafisz zapytać na właściwej grupie.

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_poczta.onet.pl  (z->h w adresie z nagłówka)
                    *** MUSK TFUi WRUK ***