notebook toshiba

Autor: Szymon Wilczynski (wil3-nospam_at_eranet.cuthis.pl)
Data: Mon 04 Aug 2003 - 14:19:51 MET DST

witam

zakupilem laptoka toshiba model 4600 pro dvd, z zainstalowanym winXP home,
chce to badziewie wywalic, jednak nie wiem, jak odpalic laptopa z dyskietki
startowej (zeby wejsc do DOS, zeby zainstalowac inny system). moglby mnie
ktos oswiecic jak wejsc do biosu (zeby ustawic bootowanie z dyskietki)? to
moj 1szy notebook ,jestem totalnie zielony jesli chodzi o ten sprzet.

--
pozdrawiam