Re: Problem z rozmowa glosowa.

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 30 Aug 2003 - 11:21:51 MET DST

> W GG mniej więcej tak jest. Żeby efekt echa zmniejszyć, należy w
systemowej
> regulacji głośności->właściwości-> nagrywanie, zostawić tylko mikrofon.
Poza
> tym mój "sound" firmy C-media ma opcję zmniejszania echa. W sumie
zabiegi
> te zmniejszyły pogłos jednak nie usunęły go. W MSN MSGR 6.0 zjawisko nie
> występuje, przynajmniej u mnie. Dlatego sądzę, że "winę" ponosi serwer.
> Ciekawe, co mają inni uzytkownicy komunikatorów do powiedzenia "w tym
> temacie"?

ano maja tyle do powiedzenie, ze u mnie nie ma echa jak gadam przez GG ...
wystarczylo po 2 stronach poustawiac sobie kompy odpowiednio i problem
zniknal ...

1. 2 osoby musza uzywac sluchawek
2. w karcie muzycznej nalezy wybrac jako zrodlo mikrofon a nie "mix wyjscia
wave".
3. w odtwarzaniu nalezy wyciszyc mikrofon ...
4. najlepiej uzywac osobnych sluchawek i mikrofonu ... te integrowane
badziewia ktore robia moga miec czasami jakies przesluchy ...

To podstawowe zasady.