Re: jaki UPS ??

Autor: T.M.F. (tfrancuz_at_nospam.mp.pl)
Data: Mon 04 Aug 2003 - 13:59:34 MET DST

> Potrzebuję zakupić dobry UPS, który podtrzyma mi podczas przerwy w dostawie
> prądu 2-3 komputery + fax.
> Jakiej firmy UPS-a radzicie zakupić i jakiej mocy oraz na co zwracać uwagę
> przy zakupie.

Na stronie APC chyba jest stosowny kalkulator, mozna go wykorzystac do
obliczen. Ale UPS APC nie kupuj, sa swietne, ale cena...
Generalnie policz jaki prad pobiera twoj zestaw, zobacz na pojemnosc
akumulatorow w UPS, wez 30-40% poprawke na straty mocy na UPS i
zasilaczu i masz czas podtrzymywania.
Mozna go wydluzyc dodajac wieksze akumulatory, co wychodzi tanio, ale w
Fideltroniku sie wycwanili i sterowania dziala tak, ze zaladuje ci tyle
Ah ile jest w specyfikacji UPSa. APC chyba tego feleru nie maja.