ECS K7S5A + 1700+

Autor: Bullzeye (kontek_at_polska.irc.pl)
Data: Sat 30 Aug 2003 - 05:59:28 MET DST

Mam male pytanko odnosnie mojej plyty glownej i jej mozliwosci.
Przejrzalem archiwum grupy, ale nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi
(a "prawdopodobnie" mnie nie zadowala).

Sytuacja wyglada nastepujaco - mam plyte ECS K7S5A, ver. 3.1, revision
2, z Duronem 1000Mhz. Do tego 256+128 MB SDRAM i Radeon 9000.
Plyta nie jest jakas fantastyczna jesli chodzi o mozliwosci, ale pracuje
bardzo stabilnie i nie mam powodow do narzekan.

Procesor jednak przestal mi wystarczac, postanowilem kupic cos nowszego,
jednak nie zalezy mi na demonie predkosci, gdyby nie to, ze 0,13 grzeja
sie znacznie mniej od 0,18, pewnie wybralbym tego drugiego, do moich
potrzeb wystarcza.

Tu jednak pojawia sie pytanie - czy Athlon XP 1700+ 0,13 bedzie pracowal
poprawnie z moja plyta glowna? Wiem, ze kluczowe sa tu oznaczenia wersji
(3.1) i revision (2), ale nic poza tym. Niestety nie mam mozliwosci
porzyczenia w/w procesora "do testow".

Z gory dziekuje za wszelka pomoc

--
- Jakub "Bullzeye" Kontek -  kontek(at)irc.pl -------------------