Re: 80 GB = ile partycji

Autor: A_Zet (adek124_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 29 Aug 2003 - 20:35:04 MET DST

Dnia Fri, 29 Aug 2003 19:43:59 +0200, "peterphk"
<peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl> napisał(a):

[...]

>Jak widac sa rozne przyzwyczajenia:) Zeby nie bylo, ze jestem
>anty-partycjowym czlowiekiem:) to mam jedna mala partycje, ktora sluzy mi
>jako ratunkowa i sa tam narzedzia pod DOS'a ktorymi mozna praktycznie
>wszystko zrobic z dyskiem i danymi ... poza tym czasami sie przydaje jezeli
>potrzebuje odpalic cos pod DOS'em ...

Ano. A ja do tego celu mam dyskietke ratunkowa z W98SE.
Ponadto dyskietki z PM oraz z Ghostem. I to daje mi maksimum
zadowolenia przy minimum wysilku. A takze dyskietke bootujaca do
linuksa na kolejnej partycji. :-) Jak to powiadaja, jeden lubi
tesciowa, a drugi tylko jej corke. Powiem Ci wiecej: ja nawet nie
defragmentuje dysku wlasciwymi narzedziami. :-))) Robie to szybciej
i skuteczniej Ghostem. N i e wyobrazam sobie Twojego dysku
i Ciebie, gdy go defragmentujesz.... ;-) Chyba bierzesz urlop na te
czynnosc.

--
Adek