Re: 80 GB = ile partycji

Autor: Artur Żmudzki (azmudzki_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 29 Aug 2003 - 20:22:12 MET DST

> tak sobie czytam twoj TXT i zastanawiam sie do czego sluza katalogi na dysku
> jak mozna przeciez zrobic nowa partycje ???:)))

Racja, trochę pojechany pomysł mnożyć partycje w nieskończoność :-)

> Ja od wielu lat korzystam z jednej duzej partycji i potrafie sobie tak
> poukladac klocki, ze wszystko chodzi OK. Dane archiwizuje na CD, jak chce

Korzystasz z jednej to rozumiem, że z niej startuje system.
Co w sytuacji gdy chcesz/musisz przeinstalować system ?
Chyba nie instalujesz nowego na stary :-)

Ja używam właśnie 80 GB podzielonego na dwie partycje.
SYSTEM 5 GB oraz DANE ~70 GB

Na pratycji systemowej lądują wszystkie aplikacje
(a jest tego trochę). Jeśli trzeba przeinstalować system
to i tak będzię trzeba przeinstalować aplikacje więc są
w cięte razem z systemem.

Można sie spierać czy 5 GB na system to wystarczająco dużo.
Czekam na argumenty, że za mało (tylko bez przegięć proszę
chodzi o aplikacje których ludzie rzeczywiście używają,
a nie kolekcje 10 CD klipartów do Corela :-) )

A do Autora wątku: Zrób tak aby ci było wygodnie :-)
A jak ci będzie niewygodnie to ... Partition Magic

pozdrawiam
Art
(admin do wzięcia - Wrocław, Katowice, Warszawa)