Re: LCD 17" i niskie rozdzielczosci

Autor: Jo Joro (jojoro_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 29 Aug 2003 - 20:13:19 MET DST

Coś dziwnego nastąpiło Pt, 29 sie 2003 o 18:26 GMT
skoro kadar napisal(a):
> witam,
> wlasnie stalem sie (nie)szczesliwym posiadaczem Monitora LCD 17" Hyundai
> Q17.
> Bardzo sie zdziwilem gdy podczas startu komputera ( system Win XP) pojawil
> sie komuikat:
> "Video Mode Not Supported" dopiero gdy zaladowal sie Win cos zaczelo sie
> widac

> Co zrobic aby wyswietlac niskie rozdzielczosci na tym LCD?
> np. Jesli bede musial wejsc do Biosu

Być może monitor tak wolno reaguje na zmiany rozdzielczości. Spróbuj 'na
ślepo' wejść do biosu przy starcie komputera i zaczekaj z 5 sekund...
może monitor 'zaskoczy'.

Ja mam acera al1731 i on przy uruchamianiu szuka sygnału na wszystkich
wejsciach (composite, s-video, dsub, dvi) i zanim odnajdzie właściwy to
już zaczyna się ładowanie windows. Może u ciebie jest podobnie.

Pozdrawiam
        Arek