Re: PC-link-PC

Autor: Dariusz (darekzal_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 29 Aug 2003 - 19:15:29 MET DST

Ju Ju C <jujuc_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

> czy jezeli kupie kabel USB typu AA i polacze nim PC1[Win98] i PC2[Win98]
>
> raz, bede musial instalowac sterowniki na PC1 i PC2 zeby widziec dyski 1,2 ?
> dwa, czy na PC1 bede widzial zarowno HDka jak i CDka PC2 ?
> trzy, czy bede mogl instalowac cos z CDka PC2 bezposrednio na PC1 ?
>
> ps, tylko mi nie mowcie zebym sobie kupil sieciowki
>
> Musisz mieć zainstalowane sterowniki na obu komputerach, oba muszą być
włączone ( choć wystarczy jeden monitor ), będziesz widział wszystkie napędy,
służy to raczej do kopiowania plików ( film ok. 650 MB transferuje się ok. 10
min. USB 1.0 ). Instalować nie próbowałem, myślę że raczej nie ( akurat nie
mam możliwości sprawdzenia ). Wygodnie przenosi się tym pliki PC<->laptop.
Pzdr
Dariusz